lördag 8 oktober 2011

En dag mitt i livet.

Dagen i dag har egentligen inte bjudit på några direkta överraskningar. Mellantrollets crp har gått ner ganska mycket och eftersom hon varit feberfri hela gårdagen fixade vi till lite permiss på eftermiddagen idag! Så vid lunch-tid kom hon hem. Strax efter kom hennes fina kompis och de pep upp på hennes rum med en gång och lekte och pysslade, sjöng och lyssnade på musik...

Efter middagen var det då dax för att åka tillbaka till sjukan, då ville Stortroll följa med och sova på sjukan hon med. Så här sitter jag nu ensam, Lilltroll har sovit sen några timmar tillbaka, lite för tyst är det nog tycker jag.

Sammanfattningsvis har det då varit en så bra dag vi kan få just nu. Stortroll har fått leka med sina kompisar, Mellantroll med sin älskade vän, jag har fått en hel del gjort samtidigt som jag har fått umgås med min goa vän och vi har alla fått vara hemma!

1 kommentar:

  1. Nu fungerar det. Kul att komentera på nytt!!
    Ingen rolig läsning, men ändå fylld av hopp, det finns ljus i horrisonten.
    Man slutar aldrig att förvånas över melantrolls svängningar av temperaturen,att kroppen orkar är ett under.
    Trollkramar,,,,

    SvaraRadera