lördag 29 oktober 2011

Kampen mot de Elaka...

Nu har vi inlett slutstriden i kampen mot de elaka. En dag har vi varit här i Gbg och det känns redan som en evighet... Jag har egentligen inte en aning om vad som komma skall och än mindre kontroll över det. Ni som känner mig vet ju att jag mer än gärna vill ha koll på allt, men nu känner jag mig faktiskt helt lugn och lever i nuet, tar en dag i taget. Men det känns ändå lite konstigt att vi nu faktiskt är där vi är... Mellantroll är fortfarande hur pigg som helst. Det känns som om vi nu är på väg att låsa in ett friskt barn för att göra henne sjuk...

Vi trodde ju när vi kom ner hit igår att konditioneringen och därmed oxå isoleringen skulle börja idag men nu visar det sig att det är inte förrän på onsdag som Trollet blir isolerad. Detta känns ganska skönt för då hinner alla förbereda sig ännu mer. Men starka doser av cytostatika har hon börjat med idag iallafall men det har än så länge inte märkts på henne. Hon har varit som vanligt och lekt/bråkat med sina syskon som vanligt.

Datorn är välbesökt av alla Trollen.



Mys med film i sängen
Här kockas det på hög nivå!


Och dit Mellantroll går följer "Kompis" med! I dagligt tal kallas det väl droppställning men Trollet döpte den ganska snart till Kompis!







2 kommentarer:

  1. Tänker på er!!
    Carina i Skara

    SvaraRadera
  2. Vi saknar er i massor....

    Award till dig från mig, mer info på min blog!

    SvaraRadera