måndag 24 oktober 2011

Många tankar....

Nu är det verkligen inte långt kvar. På torsdag åker vi ner till Göteborg och när vi får åka hem igen har vi ingen aning om... Vet egentligen inte vad jag ska skriva, det är så ofantligt många tankar som flyger omkring inne i mitt huvud just nu. Tankar som; ska vi klara detta? Hur kommer Mellantroll må? Hur ska allt runt omkring fungera? Vi har ju trotts allt två små troll till att tänka på och finnas för... Sen kommer ju givetvis den jobbigaste tanken av dem alla: Kommer Mellantroll vinna kampen mot de elaka? Detta är ju liksom slutstriden, skulle de elaka komma tillbaka efter transplantationen har vi bara en begränsad tid kvar med  Trollet...

Dagen idag ska iallafall ägnas åt lite praktiska saker som måste fixas innan torsdag. Inhandla nya vinterkläder till Stortroll, Utvecklingsamtal, tvätta och börja packa ner oss i resväskor...

Här kommer lite bilder från en eftermiddag när hela familjen intog det stora lekrummet på Ronald McDonaldshuset...





Sjukhusclownerna är sköna figurer som dyker upp titt som tätt och förgyller vardagen på sjukhuset för både stora och små!





7 kommentarer:

  1. Tårarna rullar när jag läser.....Tänker ofta på er. Skickar en styrkekram till hela familjen. Camilla

    SvaraRadera
  2. Tänker på er!
    Kramar från Herrljunga

    SvaraRadera
  3. Klart hon vinner hon är en segrare.
    Förstår om tankarna kommer,försök tänk +++++++++++++++++ så går det bättre.
    Lättare att skriva än tänka, men försök.
    Jag och många är med i tankarna, ses till helgen i Göteborg.
    Björnkramar i massor till er alla

    SvaraRadera
  4. Hejsan, har precis läst hela din blogg och tårarna rinner i strida stömmar ner för mina kinder!!
    Tack snälla för att du delar med dig av ert liv just nu!! Du beskriver er vardag så otroligt "bra". Det är tufft för er, men ni tar verkligen hand om varandra...
    Jag känner inte er, men jag önskar hela din familj och mellantrollet allt gott!!!
    Jag kommer att följa er, och hålla tummarna...
    Har själv ett funktionshindrat barn, vi får oxå kämpa på, men på ett annat sätt!!
    Kramar från Carina i Skara

    SvaraRadera
  5. Tänker på er alla, hundra miljoner kramar. Klart att hon klarar denna strid, hon är ju det starkaste mellantroll som vi känner.
    Farmortroll

    SvaraRadera
  6. Klart att hon klarar striden mot de elaka, tänker på er !!
    Kram Christina i Fristad

    SvaraRadera
  7. Vilken fantastisk människa du är på många sätt. Jag känner er inte men jag känner med er, styrkekramar till er Alla och speciellt till era Troll. Kram Lena i Skövde

    SvaraRadera